woensdag 24 november 2010

Librairy thing en social networks

Ik loop iets achter dus vandaag ff aan de gang met librairy thing, ding 18. Een tiental boeken opgegeven welke tot mijn favorieten behoren, een widget geplaatst op mijn blog en klaar is kees. Mijn keuze is van de laatste tijd, dus ook erg populair bij anderen. Behalve het boek Hondenbrokken van Jos Burgers, verplichte kost voor iedereen die zich bezig houdt met klantenbinding. Een aanrader! Verder heb ik een drukke baan dus lees geen zware kost.
Ik ben niet van de boekenkasten thuis. Moet er niet aan denken om net als Wim de Bie halve boekenkasten vol met boeken te hebben die ongelezen zijn. Wat een verspilling, word gewoon lid van de bibliotheek...haha.. Zit zelf de hele dag tussen de boeken dus thuis nauwelijks eigen boeken. Koop liever mooie spullen en/of kunst.
Ding 19 is social networks. Ik zit al jaren op Hyves en op Linkedin maar toch min of meer passief. Ben eigenlijk niet zo'n sociaal type en dat zie ik hier ook aan. Wat wel geweldig is is natuurlijk skype. Lekker praten en de persoon zien waarmee je praat zonder dat het een cent kost.
De meeste networks zijn me dus wel bekend maar doe er niet veel mee. Facebook daar heb ik geen zin in. Te weinig privacy.

2 opmerkingen:

  1. hoi,

    hoe plaats jij library thing in een gadget?? Als ik ontwerpen aanklik + gadget toevoegen vind ik steeds weer dat beperkte lijstje. zoekactie library thing geen hits. Voeg je eigen gadgets toe? zo ja hoe? groetjes janny

    BeantwoordenVerwijderen

Herkenbaar?

Herkenbaar?