zaterdag 2 oktober 2010

Image generator en andere zaken

Tijd voor een denkmoment volgens Rob. Ok, tot dusver beziggeweest met Blog, Rss en foto's delen. Ik kan nog niet echt zeggen ....sjonge wat heb ik de bibliotheek tekort gedaan omdat ik nu pas echt met deze zaken in aanraking kom. Je moet alles proberen maar het probleem is vaak wanneer je alleen ruikt aan deze zaken en je wilt ze echt toepassen dan heb je echt meer ervaring nodig. Dan moet je regelmatig met deze zaken bezig zijn. Dat heb ik wel gemerkt bij het onderhoud van onze website. Alleen vaak en regelmatig doen...dan blijf je handig op dat vlak.
Ik ben nu bezig geweest met de Imagegenerator...zie mijn foto rechtsonder. Alleen ik wilde hem kleiner maken en dat is nu gelukt met Picnik. Daarna naar fotobewerken gegaan en glitterfoto. Heel leuk om te doen. Dat resultaat staat rechts.
Het lijkt of je bij mij geen reactie meer kunt geven maar wanneer je op de blauwe balk klikt kun je toch wel reageren.
Het wordt hier anders zo stil.

3 opmerkingen:

  1. Ik heb net het bericht over de bezuinigingen gelezen. Is dat al definitief of een voorstel? Het zal wel grote impact hebben op de dienstverlening; minder boeken of zelfs minder uren?? In elk geval veel sterkte toegewenst.

    groet janny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe moeten bezoekers van deze site weten dat als je op de blauwe balk klikt, dit nu juist de mogelijkheid is om een reactie te plaatsen?

    BeantwoordenVerwijderen

Herkenbaar?

Herkenbaar?