woensdag 15 september 2010

Gadgets en feeds

Vandaag met wat gadgets en feeds bezig geweest. Dat geklooi met die gadgets is wel leuk , ook om te kijken waar je wat wilt plaatsen. Je kunt gewoon slepen en de zaak plaatsen waar je wilt. Die feeds op googlereader is me wel duidelijk hoewel ik niet teveel van die handel wil hebben. Kom al nauwelijks aan de Stentor toe...laat staan dat ik elke dag al die nieuwe berichten moet gaan lezen...moet er niet aan denken.
Ik heb een paar belangrijke (VOB, Van Spaendonck) op het blog geplaatst maar weet niet zeker of ik ze als rss geplaatst heb.
Zo langzamerhand ook maar eens op andere blogs kijken. Daar ben ik tot nu toe nog weinig aan toe gekomen.
Maar ik moet zeggen....als zaken lukken is het leuk....(zo niet, heb ik al gauw de pest in.)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Herkenbaar?

Herkenbaar?